The End Of You Too

vaknar upp i en värld som inte är min
min kläder finns här
min säng med
men jag hör inte hemma här
det känns fel
blundar och försöker somna om
kanske hamnar jag då rätt.
öppnar ögonen igen och allt står kvar precis som innan
hur jag än försöker är jag alltid kvar.
i en värld som inte riktigt är min
ett ställe jag inte riktigt förstår mig på.

fy fan.
kanske är det att jag fick stå ute i -10 grader utan jacka i en halvtimme igår som gör mig virrig
kanske är det att jag alltid gråter.
kanske är det att jag aldrig tror på mig själv
kanske är det att jag alltid känner mig sämst, fulast och tjockast (hur löjligt det än är)
kanske är det att jag ibland bara vill dö, men att döden skrämmer mig mer än något annat.


Kommentarer
Postat av: Fannyman

Du är i alla fall den av alla jag känner med coolast hår och den som är bäst på vegetarisk lasagne.

Om du följer med på fatcamp kommer du också vara det coolaste fåret på hela fårö.

Jag ska fundera ihop en lista med saker att se fram emot. Vill du ha det?

Det spelar ingen roll jag gör en ändå.

2009-02-14 @ 18:05:21
Postat av: Malin

:* tack fanny. jag vill verkligen följa med på fatcamp. ska försöka fixa det på något sätt..

2009-02-15 @ 13:59:30
URL: http://vampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0