dum av dig

B har börjat höra av sig.
Han är söt.
även fast han är lite korkad.
.
men min hund är nr 77 av 79 på smartaste hundlistan.
och jag är ju inte världens smartaste.
så jag kan inte dömma någon precis.
.
min tankar går så långsamt att jag inte vet alls.
jag drömmer om pojkar, precis när vi ska kyssas så vaknar jag.
ett tecken på att jag glömt hur det är?
.
jag saknar mys. hur fjompigt det än låter.
.
jag saknar M, bara för att han kände mig så bra.
för det var villkorslöst mys.
.
suck suck suck. två längsta månaderna.


Kommentarer
Postat av: Empaaaaa

Boris? Buster? Bertil? =)

2011-05-30 @ 18:21:59
Postat av: Malin

Ben!

2011-07-25 @ 21:47:20
URL: http://vampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0