little miss pipedream

jag får ofta en känsla när du varit inne på (det förbaskade) facebook.
och jag vill ju att det ska stå INBOX (1) men det gör det nästan aldrig.
så jag tänker, du kanske faktiskt inte har varit inne?
du kanske faktiskt hellre badar än att sitter vid en dator?

så scrollar jag ner framsidan för att se vad som händer i världen.
och självklart ser jag dig.
du har fått massor nya roliga vänner.
du är med på massor av roliga fotografier.
du skriver massor av roliga statusar.
men inget till mig.

jag antar att jag inte är lika spännande som ditt liv är just nu.
helt enkelt.
helt enkelt är det dags för mig att gå vidare.
men det går inte.
hur glömmer man bara bort 1 år och 4 månader sådär?

även fast större delen var skit så är det inte lätt.
Inte lätt i en värld där man alltid kan ha koll.
ha koll på vad allt och alla gör.
att se vem du tycker förtjänar mer uppmärksamhet än vad jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0