Let the flames begin

jag skriver brev.
jag skriver alltid brev till människor som jag är arga på.
än har jag inte skickat ett argt brev.
men jag skriver.

nu skriver jag till (hör och häpna...) k.
jag kommer inte skicka det heller.
kanske publicerar jag det här.
 så att jag får ut det ur mitt system.

för alla mina "brev" sitter fast i mig tills jag skickar dem.
gör mig av med dem.
hur löjliga de än är, ibland är det bättre att inte skicka.

men då sitter jag där och tänker:

"hej. vart tog du vägen? Du hittade väl en annan väg, en väg som jag inte fick följa med dig på. (...)"

så nu sitter jag där. 
skriver.

idag är dag 15, och jag tänker inte förstöra det pga ett löjligt brev..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0