Walking on a dream

nu är det 12 dagar kvar tills studenten.

förstår fortfarande inte vart tiden tog vägen.

det sista året i gymnasiet har nog varit det bästa
men samtidigt det mest påfrestande,
psykiskt.

har träffat många bra människor.
som k och r.
men också f, som var en upplevelse.
och m. som var onödig, men också det en upplevelse.

jag har gjort saker.
jag har sett saker.
har varit i milano och i london.

druckit för mycket.
cyklat fram på tomma gator under en stjärnklar himmel.
gråtit.
gråtit alldeles för mycket.

skrattat så jag har fått ont i magen.
dansat som en knäppis.

jag har pratat inför människor och upptäckt att jag faktiskt kan beröra folk.
också att skriva mer kom nu under de senaste 9 månaderna.

ett bra läsår.
snart är det slut.

och nu börjar en ny period.
en period som arbetslös.
jag tror det blir grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0