crying blood.

spöken och kärlek är ungefär samma sak.
man måste ha upplevt det för att tro.
jag har inte sett några spöken, och därför tror jag inte.
jag har inte sett någon kärlek, och därför tror jag inte.
.
på mitt jobb igår gick jag hem till en dam.
hon bor på tredje våningen och stod med tårar i ögonen med fönstret mot gatan öppet.
hon sa "varför kommer ingen och hjälper mig?! de bara tittar på mig och går vidare där nere!"
hon hade stått uppe i fönstret och ropat på hjälp.
hon trodde hon var inlåst.
bortförd och fängslad.
och ingen kom till hennes räddning.
.
om jag dör eller blir som damen på tredje våningen innan jag sett och upplevt kärlek (spöken kan vi strunta i, tror de vore lite läskiga), så..
jag vet inte.
då finns det ingen rättvisa.
alls.

Kommentarer
Postat av: L

Jag gillar verkligen din blogg. Du skriver fint.

2011-02-19 @ 16:58:48
URL: http://dnday.tumblr.com
Postat av: Malin

tack så hemskt mycket

2011-02-23 @ 15:08:58
URL: http://vampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0